
Asiantuntija: Sami Kallio – Auris Energiapalveluiden myyntijohtaja
Tausta: Kaupallinen koulutus, pitkä kokemus erilaisista ihmisten ja myynnin johtamisen tehtävistä.
Mitä teet Auriksella?
Vastaan Auris Energiapalvelun myyntitiimin tavoitteista, arjesta ja hyvinvoinnista. Etsin yhdessä tiimin kanssa parhaita ratkaisuja asiakkaidemme energiankäytön tehostamiseen vastuullisesti.
Kerro hieman taustastasi ja erityisosaamisestasi
Olen työskennellyt B2B-ratkaisumyynnin parissa lähes koko aikuisikäni. Matkan varrella on kertynyt myynti- ja johtamiskokemusta mm. puhtaan sisäilman, sähkö- ja automaatioratkaisujen ja energiaratkaisujen tiimoilta. Ennen aloitustani Auriksella toimin tuuli- ja aurinkovoiman hankekehityksessä tiiminvetäjän roolissa. On ilo ja kunnia päästä oppimaan uutta ja hyödyntämään jo kertynyttä kokemusta.
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakkuuden hoito?
Kestävät asiakassuhteet rakentuvat kuuntelun ja oppimisen ympärille. Tällä tarkoitan aitoa halua auttaa asiakasta eteenpäin ja menestymään omassa liiketoiminnassaan. Mielestäni hyvä asiakkuuden hoito on kumppanuuden vaalimista yhteisten tavoitteiden kautta.
Miksi energiaa kannattaa ostaa palveluna?
Hankkimalla energiaa palveluna luotettavalta kumppanilta asiakas voi keskittyä ydinosaamisensa kehittämiseen. Vastuulliset energiaratkaisut monimutkaistuvat ja vaativat erikoisosaamista. Asiakas saavuttaa hyödyt helposti ja riskittömästi energiapalveluiden ammattilaisten avulla.
Mitä muuta haluaisit kertoa itsestäsi?
Minua kiinnostaa hurjasti myynnin psykologia ja siihen liittyvä kehittäminen. Moneen ongelmaan saattaa löytyä ratkaisu muualtakin kuin pelkästään teknologiasta. Haluan tuoda tätä puolta esiin Auriksen toiminnassa ja tavassa kohdata asiakkaita.
Haluatko kuulla lisää?
Jätä yhteystietosi, niin myyjämme ottavat sinuun yhteyttä!